Andrzej Zybertowicz – Dokąd zmierza Polska, dokąd zmierzasz Ty

01

Andrzej Zybertowicz

Dokąd zmierza Polska,

dokąd zmierzasz Ty

Spotkanie w Auditorium Maximum

Uniwersytetu Jagiellońskiego

zorganizowane przez NSZZ ‚ Solidarność UJ

Kraków, 8 października 2013

(Obywatelski Solidarny Patronat Medialny

-OSPM – Józef Wieczorek–  zdjęcia, wideo )

0

12

2

6

3

15

4

13

5

10

19

11

8

20

219

22

7

24

25

6 uwag do wpisu “Andrzej Zybertowicz – Dokąd zmierza Polska, dokąd zmierzasz Ty

  1. Jak widziałem w ogłoszeniach o wydarzeniu w internecie patronami medialnymi wydarzenia byli ( cytuje z pamięci. ale chyba się nie mylę) Gazeta Polska. GPC. wsieci, polityka.pl,.teologia polityczna, ale ich na sali nie widziałem więc postanowiłem objąć niezależny, obywatelski patronat medialny nad wydarzeniem.
    Pytanie – czy patroni medialni nagłaśniają/promują wydarzenie czy siebie ? Skoro nie ma ich na wydarzeniu ( i po wydarzeniu) to chyba wiadomo o co chodzi. Mnie na plakatach nie ma, jestem na wydarzeniu, więc robię to co mogę aby to wydarzenie było pod lupą obywatelską, także tych co na wydarzeniu być nie mogli.Tylko tyle, ale dla oficjalnych patronów to chyba zbyt wiele.

Dodaj komentarz